fredag 30 april 2010

Framläggning av exjobb i vår (extra datum)

.

Hej.


Det ser ut att eventuellt bli fullt (7 exjobb eller fler som ska läggas fram) onsdagen den 26 maj (kl 13-17). Därför har jag även avsatt/bokat tisdagen 25 maj kl 10-12 för framläggning av hexjobb.


Hör av dig ifall du vill/tror att du kan lägga fram ditt exjobb då. Det måste vara färdigt/inlämnat (per mail) en vecka dessförinnan till din handledare OCH till mig, det vill säga senast tisdagen den 18 maj vid midnatt (officiell deadline från och med nu!).


Din handledare gör en bedömning om ditt exjobb är "framläggningsbart" och jag (examinator) läser det inför själva framläggningen.


Jag kommer att återkomma med mer detaljerade scheman inför framläggningen här, men inte förräns deadline för att lämna in exjobben passerats och jag har namn och titlar på de som verkligen "når i mål" innan sommaren. Själva framläggningen är dock öppen för alla - det kan vara en bra idé att komma och lyssna på några exjobb som presenteras ifall ni själva är igång och vill få en uppfattning om hur processen ser ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics