onsdag 21 april 2010

Exjobbsframläggning i maj

.
Det kommer att finnas tillfällen att lägga fram era exjobb nu i maj. Jag har närmare bestämt schemalagt ett tillfälle under vecka 21, onsdagen den 26 maj på eftermiddagen (kl. 13-17) i rum 1635 på avdelningen för Medieteknik (Lindstedsvägen 3, 6 trappor).

Om du/ni tror att ni blir färdiga och vill presentera ditt/ert exjobb vid det tillfälle vore jag tacksam om jag kunde få ett mail om detta redan nu. Under dessa fyra timmar finns det möjlighet att presentera max 7 exjobb och om fler vill presentera sina exjobb innan sommaren behöver jag boka ytterligare ett tillfälle under samma vecka. (Om du hör av dig i allra sista stund kan det alltså bli problem om det inte finns någon plats kvar).

Det kommer också att finns möjlighet att presentera sitt exjobb efter sommaren, i augusti (någon gång mellan 16-26 augusti).

Om du vill lägga fram ditt exjobb den 26 maj måste du lämna in ditt exjobb senast en vecka dessförinnan, det vill säga onsdagen den 19 maj. Du lämnar in exjobbet till din handledare (med en kopia till mig). Din handledare måste därefter godkänna ditt exjobb för framläggning innan du kan få gå upp med det. Att det är godkänt av din handledare betyder inte att det är färdigt, men det betyder att det är tillräckligt bra för att kunna presenteras vid detta tillfälle.

Ställ gärna frågor i form av kommentarer till detta inlägg så att andra kan se frågor + svar!

Hälsningar

/Daniel Pargman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Google Analytics